Wanneer mag ik nou? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu Wanneer mag ik nou? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu

Wanneer mag ik nou?

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 November 2016 | Nederland, Nijmegen

Over iets meer dan een maand is het al zo ver. Ondanks dat het nog steeds heel ver weg voelt, geeft mijn kalender dat toch echt aan. Ik doe de laatste voorbereidingen, kijk met een beetje pijn in mijn hart naar mijn bankrekening en word vooral heel erg blij als ik denk aan de komende periode.
Toen ik me vorig jaar aanmeldde met interesse voor een minor in het buitenland, had ik nooit verwacht dat het ooit hier op uit zou draaien. Met al mijn minimale ervaring, maar grote interesse in het buitenleven ga ik gewoon een half jaar een richting volgen waarbij iedereen zegt: maar, je doet toch de pabo? Wat moet je dan met zo'n half jaar in de sneeuw?
Dat is ook precies de reden: dat ik even een half jaar totaal iets anders wil doen, mijn kennis wil verbreden en straks weer met plezier mijn afstudeer jaar in ga. (Daarom dus, niet meer vragen :))

Het komende half jaar lijkt het me leuk om al die nieuwe ervaringen te delen, of ik het ga volhouden zien we dan wel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 91369

Voorgaande reizen:

01 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Een minor volgen in het buitenland

Landen bezocht: